marți, 29 ianuarie 2008

Cititzi comment-urile!

Am observat ca multe dintre commenturile pe care le primesc la articole sunt foarte adevarate... articolele mele nu sunt stralucitoare, desi sunt scrise din inima :D; pe cand commenturile sunt geniale... deci daca nu intrati pe blog pentru ce am scris eu, intrati pentru commenturi...dar totusi aveti obligatia sa cititi macar o data ce articolul, nu de alta, da macar sa stiti despre ce e vorba. Si sper sa ma tin de cuvant si sa ascult tot ce zic commentatorii mei...Heil Sparta!...asta e o rugaminte si pentru viitor...

3 comentarii:

EuNuExist spunea...

evident adik sa citeasca loomea ce comm-uri geniale dau. Nu sunt geniale, dar la cel ca articolele sunt scrise din inima.. pt k te iubesc si toti prietenii tai te iubesc...dar eu mai mult :*:*:*:* si all articolele tale sunt GENIALE

I.C. spunea...

Ma gandeam la un comment genial dar mi-a intrat inspiratia in coma alcoolica pentru ca am trecut la mate... drace!! ...ACESTA SE PRESUPUNE CA ESTE UN COMMENT(genial dealtfel)

Greeras spunea...

Imi place ca dai credit si celor care citesc ce scrii si care raspund gandurilor tale.Sa nu te schimbi din punctul asta de vedere.Nimic nu are succes datorita unui singur om si tu ai realizat lucrul acesta.